مهمترين محصول فروشگاه طرح مينيون, بهترين محصول طرح مينيون, پاسخ گويي با شماره مشخص شده طرح مينيون

خريد خرد مندانه و عاقلانه و بي دغدغه و بي ترس و بي نگراني و دقيق و به ياد ماندني و فراموش نكردني و بي زحمت و دوست داشتني و اگاهانه و با درايت و دلخواه و دلربا و بي دلشوره و بي دلواپسي و بي رابطه و با رضا مندي و با خرسندي و رسمي و اتفاقي و ناگهاني و اختصاصي و كم مانند و بي مانند و در اسرع وقت و ايده ال و دلچسب و برازنده و بي درد سر و بي مثال و بي همانند و بي مانند و بي واسطه و بي ترديد و ديدني و جانانه و شايسته و خوشايند و تماشايي و با دكمه پستي اسپيكر بلوتوثي و فروشگاهي با قدرت پخش و ارسال و بازدهي و تبليغ و فروش و تاثير گذاري و پخش پستي و غافل گيري و توزيع و تحويل و پخش در محل كار و ارسال به درب منزل اسپيكر بلوتوثي و داراي باتري داخلي قابل شارژ توسط درگاه USB و قابليت پخش فايلهاي صوتي از روي كارت حافظه و قابليت فلش و مموري خور بودن دستگاه و كنترل صدا از طريق بلوتوث

مهمترين محصول فروشگاه طرح مينيون, بهترين محصول طرح مينيون, پاسخ گويي با شماره مشخص شده طرح مينيون

موزيك باكس طرح مينيون
براي خريد پس از كليك روي دكمه خريد كالا و تكميل فرم سفارش ، ابتدا محصول يا محصولات مورد نظرتان را درب منزل يا محل كار تحويل بگيريد ، سپس وجه كالا و هزينه ارسال را به مامور پست بپردازيد. جهت مشاهده فرم خريد، روي دكمه زير كليك كنيد.
قيمت : 30,000  تومان
خريد پستي
موزيك باكس طرح مينيون

طراحي شگفت انگيز و خلاقانه

 باعث شگفت زدگي همگان شويد !!!

پخش موزيك از طريق فلش و رم

با قابليت پخش راديو

با صدايي شفاف و بلند

قابل شارژ با كامپيوتر، لپ تاپ و برق

محصول پرطرفدار امريكا و اروپا براي اولين بار در ايران 

تجربه اي جالب و بسيار حيرت انگيز



همه ما انيميشن فوق العاده زيبا و پر طرفدار من نفرت انگيز را ديده ايم و با شخصيت هاي كوچك و با مزه ي اين انيميشن آشنايي كامل داريم ، اكنون با اسپيكر و موزيك پلير اين شخصيت هاي كوچك در خدمت شما هستيم ، اسپسكر مينيون از صداي فوق العاده اي برخوردار است ، از اين عروسك مي توان به عنوان يك كالاي دكوري بسيار شيك نيز استفاده كرد
قيمت : 30000 تومان
 






ويژگي ها

- اسپيكر در سه طرح جذاب مينيون

- داراي كيفيت صداي عالي

-داراي باتري و قابل شارژ

- قابليت راديو موج FM

- قابليت اتصال USB و رم

- داراي وروديAUX


 




اگر به دنبال يك اسپيكر جمع و جور, عجيب قريب قابل حمل مي گرديد اين محصول مي تواند بهترين انتخاب باشد. با اين اسپيكر مي توانيد صدايي عالي و عمر باتري طولاني را داشته باشيد كه در هر سفر و ميهماني مي توانيد همراهي خوب براي تان باشد.
باتري اين اسپيكر علاوه بر تامين صداي لازم، مي تواند در مواقع ضروري از طريق پورت يو اس بي به شارژ گجت هاي مختلف همراه تان هم بپردازد و مانند يك باتري پرتابل عمل كند. براي مثال طي 3.5 ساعت يك آيپد 2 را تا ۵۷ درصد شارژ مي كند، اما خودش دار فاني را وداع گفته و نيازمند نيروي برق مي گردد!





اگر چه اين اسپيكر كوچك نمي تواند باس صدا را همچون ساب ووفرها يا اسپيكر هاي سينماي خانگي تان پخش كند؛ اما وقتي چشمان تان را مي بنديد، واقعا سخت است كه باور كنيد صدا متعلق به اين عروسك پلاستيكي كوچك است.
باتري قدرتمند اين اسپيكر ميتواند ۱۰ تا ۱۲ ساعت با صداي خوب شما را همراهي كرده و موسيقي دلخواه تان را پخش كند. و اگر عاشق صدا تا بالاترين حد باشد، حداقل ۸ ساعت در دستان شما دوام مي آورد.



روش خريد: براي خريد پس از كليك روي دكمه زير و تكميل فرم سفارش، ابتدا محصول يا محصولات مورد نظرتان را درب منزل يا محل كار تحويل بگيريد، سپس وجه كالا و هزينه ارسال را به مامور پست بپردازيد. جهت مشاهده فرم خريد، روي دكمه زير كليك كنيد.



قيمت : 30000 تومان

تماس:09904577358

04152236451

اقازاده


قيمت : 30,000  تومان
خريد پستي
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.